La 3 ani și jumătate de la lansare, Dacia operează un facelift pentru Duster. Modelul Duster facelift rămâne pe vechea platformă de la Logan. Ca să observi diferențele față de modelul anterior trebuie să privești cu atenție. Astfel, grila radiatorului a fost redesenată și, în premieră la un model Dacia, semnalizatoarele și faza lungă sunt cu LED.
Deși Sandero și Logan au suferit la Euro NCAP din cauza lipsei unor sisteme de asistență, Dacia nu oferă sisteme de asistență suplimentare la Duster facelift. Nu oferă în standard, dar se pot comanda. Asistent de unghi mort, cameră multiview (foarte utilă în off-road), Hill Descent Control (la versiunile 4×4) și asistent de parcare cu cameră de marșarier, însă fără posibilitatea unui asistent pentru schimbarea benzii sau pentru frânarea de urgență cu recunoașterea pietonilor și animalelor. Ultimele, deosebit de importante pentru orice tip de drum, on road, off road.
Gama de motoare
Duster facelift se va baza în continuare pe motoarele clasice, cel 1.5 dCi de 115 CP cu tracțiune față sau integrală și cutie manuală cu 6 trepte.
Motoarele pe benzină sunt aceleași: motorul turbo în trei cilindri de 1 litru, TCe90, cu 90 CP, și versiunea cu GPL ECO-G 100 la care rezervorul de GPL a fost mărit cu 50 %.
Versiunea de top este echipată cu versiunea mai puternică a motorului turbo de 1,33 litri, TCe 150, cu 150 CP, disponibil cu tracțiune față și cutie automată cu dublu ambreiaj și 6 trepte EDC.
Dacia și-a prezentat cu noul model și noua identitate vizuală, care presupune un nou logo și o nouă emblemă.
Desenul literelor logo-ului este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – în ideea de a exprima simplitatea și ingeniozitatea mărcii.
La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, pentru a exprima soliditate și legătură.