Este o campanie originală care are mai multe aspecte legate în primul rând de vârstă, dar și de puterea de înțelegere. Primul nivel este cel legat de înțelegerea unor semne primare de circulație dintr-un trafic creat pentru … adulți! Pentru copii și elevi acesta un nou limbaj și are nevoie de timp pentru a fi asimilat. Din această înțelegere vine și următorul nivel, cel al deplasării în siguranță, pietonal, trecere de pietoni , indicator sau semafor electric., ulteriro pe bicicletă. Apoi, lucrurile legate de vizibilitate, deplasarea cu veste refelctorizante și în fine trecerea cu steguleți în culori deschise. Campania nu se desfășoară nici ușor, nici simplu, fiind nevoie de multă tenacitate pentru a îndepărta barierele mentale ale multora din trafic. Aproape în fiecare an facem acest experiment, în care cu tot cu pregătire, cu amplasarea coșulețelor cu stegulețe și a exersării propriu-zise tot nu reușim să păstrăm stegulețele prea mult în coșuri. Bate vântul , chiar și când nu adie , și dispar fizic oricât de multe ai pune! Și asta indiferent de cartier, oră sau public. Li se pare atât de interesant încât fiecare se simte dator să ia o …amintire!
Experimentul a prins în unel e școli și acolo unde lucrurile au fost tratate cu seriozitate,numărul accidentelor în rândul elevilor chiar a scăzut!