112 colț cu 113

Este o campanie de informare a publicului larg, dar în special a copiilor, și a demarat în 2004, anul introducerii numărului 112, pe atunci unic, de apelare a sistemului național de urgență. Campania a avut un impact major, fiind tipărite și distribuite 40.000 de pliante în principalele intrări ale țării, în principalele locuri publice din marile orașe. În Europa, numărul 112 a fost introdus în 1991.
Fără o pregătire și o educație …europeană, în primul an funcțional, numărul 112 a fost apelat de 36 de milioane de ori, cu un grad de falsitate, derâdere sau batjocură de peste 90 %, apelarea numărului fiind gratuită! În 2017, românii au apelat acest număr de 16 milioane de ori, gradul de falsitate fiind de peste 60 %.
113 este un număr apelabil prin SMS și a fost introdus din 2015, fără a fi funcțional un an, din rațiuni birocratice și este destinat celor peste 200.000 de persoane cu dizabilități de auz și/sau vorbire/mișcare.
Realizăm pliante, flyere, atât în limba română, cât și în engleză, pe care le distribuim în școli, în agenții de turism, aeroporturi, școli de șoferi și poliție.
Campanie este anuală și se desfășoară în februarie când, la nivel european este aniversat acest număr de urgență.